کد خبر: ۹۷۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۶۹
در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو 2024 تیم ملی گرجستان موفق شد با شکست پرتغال در اولین حضور خود تاریخسازی کرده و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در شب درخشش گولسیانی که منجر به کلین شیت و برد مقابل قهرمانی یورو 2016 شد، کریستیانو رونالدو شب کم فروغی داشت و در حالیکه یک کارت زرد هم دریافت کرده بود در دقیقه 66 از زمین بازی خارج شد و مرحله گروهی یورو 2024 برای او بدون گل زده به پایان رسید.

اما علاوه بر گولسیانی ردپای دیگری از ایران در این مسابقه دیده میشد. حضور طرفداران ایرانی در استادیوم ولتنیس آرنا محل برگزاری بازی از دید دوربین های عکاسان پنهان نماند و عکس های جالبی از آنها به ثبت رسیده است.

2048136

در تصاویر به ثبت رسیده خانواده ای ایرانی دیده میشود که برای رونالدو سنگ تمام گذاشته اند و پلاکاردی در دست دارند که روی آن نوشته شده "ما از ایران به خاطر کریستیانو رونالدو آمده‌ایم".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: